Gyógyító fény

Újdonság a Haris Fogászatban: bővültünk egy új, mélyhatású gyógyító lágylézer készülékkel

Rendelőnk hitvallása, hogy a legmodernebb technikát felhasználva, minél szelídebben és stresszmentesebben gyógyítsunk. Ide tartozik a gyógyító lágylézer alkalmazása, amelynek a segítségével fájdalommentesebbé tesszük a fogászati kezeléseinket (pl. érzéstelenítés, fogkő tisztítás, gyökérkezelés), és támogatjuk a különböző beavatkozások természetes regenerációs folyamatait (foghúzás, műtétek, implantálás, fogszabályozás). Az újabb, nagyobb teljesítményű készülékkel a mélyebb szövetekre, így az állkapocsízületre és a csontszövetre is hatni tudunk. Így lehetőségünk van a lézerfény segítségével a foghúzások, implantálások és egyéb műtétek utáni csontregenerációs folyamatok felgyorsítására, valamint a panaszos állkapocsízületek kezelésére.

A lágylézer készülék 100%-ban magyar találmány. Az orvoslásban széleskörűen, életkortól függetlenül alkalmazható, legfontosabb újdonsága, hogy ártalmatlan a szemre

A természetes hatású gyógyító fény önmagában (pl.: afta, herpesz) vagy kiegészítő terápiaként is alkalmazható (pl.: fognyaki kopás, ínygyulladás, állkapocsízületi gyulladás, porckopás). Előnye, hogy fájdalommentes, rendszeres használatával lerövidül a betegségek gyógyulási ideje, és semmilyen mellékhatása nincs! Kombinálható gyógyszeres, eszközös vagy más egyéb terápiákkal is.

Bővebb információért érdeklödjön Soszel-Palatinus Gabriellánál, a Haris Fogászat lézerkezelésekért felelős asszisztensénél, szájhigiénikus-természetgyógyásznál.

Hogyan gyógyít a lágylézer (Safe Laser)?

A kutatások már 1947-ben kimutatták, hogy a szervezetünkben lévő különböző sejtek egyes alkotóelemei fényérzékenyek. A különböz hoszszúságú (színű) fényre a sejtek eltérő mértékben reagálnak. A legerőteljesebb gyógyító hatása a vörös és infravörös fénynek van. Az energiát felvevő sejtek fényelnyelő molekulái a lágylézer fény hatására aktiválódnak, továbbá aktiválni képesek egy másik molekulát is, kémiai láncreakciót indítva el a környezősejtekben, szövetekben.

Milyen hatása van a lágylézer terápiának?

• hatással van a test öngyógyító képességére
  • fájdalomcsillapító, gyulladás- és duzzanatcsökkentő hatású
  • vér- és nyirokkeringés javító
  • serkenti a sérült idegek regenerációját

Milyen fogászati panaszok esetén ajánlott a terápia?

• bőr és nyálkahártya problémák esetén (pl.: herpesz, afta, nyálkahártya sérülések)
  • csökkenti a fognyaki érzékenységet
  • elősegíti a fogínygyulladás, fogágysorvadás gyógyulását
  • csillapítja a fogászati fájdalmakat, gyulladásokat
  • elősegíti a lágy- és csontszövet gyógyulását (pl.: fogeltávolítás és egyéb műtétek után, implantálást követően hamarabb gyógyulnak a sebek, kevesebb fájdalommal, duzzanattal járnak)
  • csillapítja a fogszabályozásnál fellép akut fájdalmat (elősegíti a fogak gyorsabb mozgását, csontosodását, lerövidíti a fogszabályozás időtartamát)
  • csökkenti az állkapocsízületi gyulladást és fájdalmat is

Mennyi ideig tart egy-egy kezelés?

• Változó, 5 másodperctől 5 percig is eltarthat egy-egy terület kezelése.

Milyen időközönként szükséges megismételni a terápiát?

• Akut esetben a kezelést 1-2 hétig naponta, majd a tünetek megszűnéséig heti 3 alkalommal javasolt alkalmazni.
  • Krónikus estben (6-8 hétnél régebben fennálló betegségek esetén) heti 2 alkalommal javasolt a kezelés a tünetek megsz néséig. Ez eltarthat hetekig, hónapokig is.

Miért hatékonyabb a gyógyításban a lágylézer, mint a polarizált fény lámpa (pl.: Bioptron)?

• A lézerfénynek élettanilag sokkal több jótékony hatása van, mert nem csak a bőrfelszínen, hanem a mélyebb rétegekben is kifejti jótékony hatását